Saturday, August 22, 2009

Farvel til Raapil i denne omgang

Jeg har pillet den ellers gennem mange år vældig gode blog Raapil af min blog roll.
Gennem den seneste tid har han kun beskæftiget sig med Palæstina og antisemitisme, to emner der ikke har min store interesse.

Personligt har jeg for længst opgivet at finde hoved og hale på konflikten, endsige vælge en part som har mest ret.
Jeg har også for længst opgivet at tro på at nogen som helst form for fredsløsning vil blive effektueret i min levetid, med mindre den tager form af en opløsning af staten Israel. Det tror jeg så heller ikke på.

Ja, det er en mangel på udsyn fra min side at jeg ikke beskæftiger mig med denne for verden altafgørende konflikt, men man er kun forpligtet på sine begrænset evner.

Så farvel
Raapil, jeg har haft mange gode stunder på din blog.

Tak for alt

3 comments:

WilliamJansen said...

...og så er han også begyndt at snakke umådeligt grimt til hans kommentatorer. Det er altså ufedt i længden.

Det frodige kommentatorspor er desværre ved at dø på raapil.dk

Mester Hargi said...

Det var en af de første blogs jeg læste med jævne mellemrum, men desværre har mellemøstkonflikten taget endnu en centrum/venstre debatør i sit kolde favntag.

Det plejer at føre til en livslang besættelse, hvor offeret ikke har øje for andet.

Trist

Henrik Hansen said...

Han finder en vej ud af det dødvande han da korrekt pt er i.

Men han er i sine bedste stunder en rigtig god liberal blogger.