Tuesday, March 17, 2009

Breaking news!

Margrethe Vestager har tænk sig at fatte sig i korthed!

Denne banebrydende nyhed skyldes at Det Radikale Venstre igen, igen er first mover på teknologiske nyskabelser.

Margrethe Vestager første partileder på Twitter!!!

Som det vil være den informerede læser bekendt, så er Twitter en teknologi som fortælle sidste nyt via ultrakorte meddelelser på 140 tegn skrevet enten fra ens mobiltelefon eller ens computer.

I følge Vestager åbner teknologien store muligheder.
”I politik går alting utrolig stærkt, og der sker hele tiden noget nyt. Derfor synes jeg, at Twitter-konceptet er genialt. Det giver vælgerne et anderledes og direkte indblik i den politiske hverdag, og det er fedt for mig at kunne kommunikere direkte til interesserede med mine umiddelbare tanker og reaktioner på ting, der lige er sket”

Yes, det er da lige det vi har brug for, 140 tegn fra Vestager som på den fede måde direkte henvender sig til MIG med Vestagers umiddelbare tanker og reaktioner,
på ting,
som lige,
er sket,
her og nu,
mand,
ligsom.

Vestagers umiddelbare tanker og reaktioner kan læses her
Eksempel: "Sol, blæst, blå himmel - dejlig morgentur inden en lang dag med møder"

Jeg skal abonnere, det er helt sikkert - hvad med dig?

2 comments:

Henrik Hansen said...
This comment has been removed by the author.
Henrik Hansen said...

Ja ironisk kan man altid finde ud af være. Alting var bedre i gamle dage, hvor politiske meddeleser fra partierne blev lavet på spritduplikator og rundsendt med posten. Ja det var tider. Maskinstormer